Geri git   Panik Atak Forum > Paylaşım Bölümü > Panik-Atak

Panik-Atak Panik-Atak ile ilgili paylaşmak istedikleriniz, Sn. Dr. Nihat Kaya'ya yöneltmek istediğiniz sorularınız ..

Cevapla
 
Seçenekler Stil
  #1  
Alt 26-12-2013, 09:59
HDENİZ HDENİZ isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Kayıtlı Kullanıcı
DEPAM
 
Üyelik tarihi: Oct 2012
Mesajlar: 153
HDENİZ is on a distinguished road
Standart Efexor

Efexor adlı ilacı kullanıp bırakan oldu mu acaba,bırakma aşamasında sıkıntı yarattı mı paylaşırsanız sevinirim..
Şu an 37,5 a düşürdüm ilacı,epey tadım kaçtı,kafada basınç,mide bulantısı,dilimde filan uyuşmalar,ufak ufak ağrı sızılar,off zaten kullanırken epey zorlandığım bir ilaçtı,bakalım ne kadar sürede geçicek bu aptalca durum
__________________
Alıntı ile Cevapla
  #2  
Alt 26-12-2013, 13:40
two_che two_che isimli Üye şuanda  online konumundadır
Kayıtlı Kullanıcı
DEPAM
 
Üyelik tarihi: Mar 2013
Mesajlar: 424
two_che is on a distinguished road
Standart

hdeniz ben prozactan direkt efexora geçtim dr kontrolunde tabi sabah 37.5 akşam 37.5 ilk gün kötü etti beni bir haftayı geçtim gayet iyiyim biraz daha tesirli bir ilaç gibi geldi bana sen ne için kulanıyodun iyi geldimi bir de kaç zamandır içiyosun acaba
Alıntı ile Cevapla
  #3  
Alt 26-12-2013, 15:08
HDENİZ HDENİZ isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Kayıtlı Kullanıcı
DEPAM
 
Üyelik tarihi: Oct 2012
Mesajlar: 153
HDENİZ is on a distinguished road
Standart

13 aydır kullanıyorum efexoru,anksiyete için kullandım.fakat en başından beri tolere edemedim sanırım sürekli yan etkilerini gördüm,benim sıkıntılarım zaten uyuşma yanma tarzı şikayetlerdi,efexor kullandığım sürece de ilacın yan etkisi olarak bu sıkıntıları yaşadım artık bırakmak istiyorum fakat lanet olası epey çarptı beni,inşallah sana çok çok iyi gelir ilaç,herkeste aynı sıkıntıyı yaratcak diye bir durum elbette ki yok...prozaca göre tabi ki daha etkili ve ağır bir ilaç,yan etkileri de fazla olan bir ilaç,en azından bende öyle oldu
__________________
Alıntı ile Cevapla
  #4  
Alt 27-12-2013, 10:18
nuray43 nuray43 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Kayıtlı Kullanıcı
DEPAM
 
Üyelik tarihi: Aug 2012
Mesajlar: 80
nuray43 is on a distinguished road
Standart

ben kullanıorum iyiyim suanda sıkıntım yok inşallah bırakırkende olmaz.
Alıntı ile Cevapla
  #5  
Alt 27-12-2013, 14:52
two_che two_che isimli Üye şuanda  online konumundadır
Kayıtlı Kullanıcı
DEPAM
 
Üyelik tarihi: Mar 2013
Mesajlar: 424
two_che is on a distinguished road
Standart

hdeniz bende aksiyete için içiyorum ama pek yan etki yapmadı bende korkarak içtim çünkü başlaması ve bırakması çok zor diye biliyorum işe yarasında şu anksiyetem azalsın gerekirse ömür boyu içerim
Alıntı ile Cevapla
  #6  
Alt 27-12-2013, 15:06
hayal11 hayal11 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Kayıtlı Kullanıcı
DEPAM
 
Üyelik tarihi: May 2010
Mesajlar: 688
hayal11 is on a distinguished road
Standart

başlaması ve bırakması benim açımdan en zor ilaçtı. bıraktıktan sonra 15 gün sürdü etkisi. sağa sola kafamı çevirirken resmen beynimi elektrik çarpıyodu.
__________________
HAYAT TEK KULLANIMLIKTIR....
Alıntı ile Cevapla
  #7  
Alt 28-12-2013, 08:52
Reyyan_ Reyyan_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Kayıtlı Kullanıcı
DEPAM
 
Üyelik tarihi: Jan 2013
Mesajlar: 889
Reyyan_ is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
HDENİZ´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Efexor adlı ilacı kullanıp bırakan oldu mu acaba,bırakma aşamasında sıkıntı yarattı mı paylaşırsanız sevinirim..
Şu an 37,5 a düşürdüm ilacı,epey tadım kaçtı,kafada basınç,mide bulantısı,dilimde filan uyuşmalar,ufak ufak ağrı sızılar,off zaten kullanırken epey zorlandığım bir ilaçtı,bakalım ne kadar sürede geçicek bu aptalca durum
h,deniz;bende 4 aydır efexorun yani muadili venegis venibayı dönüşümlü kullanıyorum....önce bi kutu 37 5 le başaldım sonraları yetersiz geldi 75 mg ye çıkardık 3 aydırda böyle kullnaıyorum.şimdilik memnunum,Allaha şükür yan etkileir fazla olmadı ,galiba her bünyeyey göre ilaç oluyor onu bulmak gerek ama bırakma sancısı benimde içimde inşallah zorlanmam.sende eğer yan etki çok yaşıyorsan ilacı değiştirin o halde hem uyuşma ,karıncalanma tependen saçlar çekilmiş giib olması ve yanmaya: cymblata ve lyricia dah iyi geliyor .ben bu şikayetlerle gittiğimde bu 2 ilaç denenmişdi cymbalta bende çok yan etki yapmışdı ama lyricia çok iyi faydası oldu Allaha şükür.eğer doktorunda uygun görürüse; ben bu 2 ilaçdan biriisni denemeni tavsiye ederim
__________________
İnsanlara bağlanıp kalmayasın diye seni onların eziyetine maruz bıraktı...
Hiç birşey seni O'ndan alıkoymasın diye her şeyden sıkılmanı istedi...

Ataullah El-İskenderi
Alıntı ile Cevapla
  #8  
Alt 28-12-2013, 10:43
HDENİZ HDENİZ isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Kayıtlı Kullanıcı
DEPAM
 
Üyelik tarihi: Oct 2012
Mesajlar: 153
HDENİZ is on a distinguished road
Standart

cok tesekkurler reyyan..haftaya randevum var doktorla soyledigin ilaclar hakkinda konuscam.cok sagol:-(
__________________
Alıntı ile Cevapla
  #9  
Alt 28-12-2013, 10:47
HDENİZ HDENİZ isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Kayıtlı Kullanıcı
DEPAM
 
Üyelik tarihi: Oct 2012
Mesajlar: 153
HDENİZ is on a distinguished road
Standart

bunyem cok hassas oldugu icin ilaclarin butun yan etkilerini siddetli sekilde yasiyorum..ilac kullanmasam belki de bu kadar sıkıntı yasamiycam..
__________________
Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı



Bütün Zaman Ayarları GMT +2 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 19:33 .


Bu sitenin tüm hakları DEPAM'a aittir
Powered by vBulletin® Version 3.8.3
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Ayakkabı Modası