Geri git   Panik Atak Forum > Paylaşım Bölümü > Panik-Atak

Panik-Atak Panik-Atak ile ilgili paylaşmak istedikleriniz, Sn. Dr. Nihat Kaya'ya yöneltmek istediğiniz sorularınız ..

Cevapla
 
Seçenekler Stil
  #1  
Alt 24-08-2013, 15:52
hepepe hepepe isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Kayıtlı Kullanıcı
DEPAM
 
Üyelik tarihi: Dec 2012
Mesajlar: 33
hepepe is on a distinguished road
Standart Yan Etkiler yüzünden ilaç kullanamıyorum

Arkadaşlar Cipralex denedim olmadı, paxil denedim olmadı dün cymbalta'ya başladım o da aynı.

Hatta yıllar önce baş dönmesi ile ilgili bir ilaç kullanmıştım onda da benzer yan etkileri görmüştüm.

Yan etkiler şunlar; sabahın köründe kusarak uyanmak, aşırı mide hassaslığı ve bulantı, yüzde kuruluk, aşırı derecede batma ve ağrı, aşırı kafa zonklaması, kafa uğuldaması ve son olarak el ayak kontrolsüzlüğü.

Beyin ile ilgili hangi ilacı kullandıysam bu yan etkiler oldu bırakmak zorunda kaldım. İlacı ilk alırken 1-2 gün sabret geçer diyorlar ama ben hatırlıyorum 4-5 ay boyunca baş dönmesi ilacını yukarıdaki yan etkilerle birlikte kullandım. Var mı benim gibi başka kişiler. Ne önerirsiniz? Doktor terapi al o zaman dedi ama???
Alıntı ile Cevapla
  #2  
Alt 24-08-2013, 17:08
dizzy86 dizzy86 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Kayıtlı Kullanıcı
DEPAM
 
Üyelik tarihi: Aug 2013
Mesajlar: 166
dizzy86 is on a distinguished road
Standart

Asil sikintin nedir kardesim ? Bas donmesi ve dengesizlik mi?
Alıntı ile Cevapla
  #3  
Alt 24-08-2013, 22:18
hepepe hepepe isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Kayıtlı Kullanıcı
DEPAM
 
Üyelik tarihi: Dec 2012
Mesajlar: 33
hepepe is on a distinguished road
Standart

asıl sıkıntım anksiyete ve panik atak. hangi ilacı kullandıysam baştan aşağı mahvetti beni. Bazen forumda görüyorum bir kullanıcı "paxil 20mb kullanıyorum hiçbir farklılık hissetmedim faydası var mı bilmiyorum" yazmış. Hayretler içinde kaldım. Çünkü bu ilaç bırak bende günlük hayatı engellemeyi bildiğin tüm hayatımı mahvetti. Bünyeden bünyeye bu kadar nasıl fark ediyor anlamıyorum.

Beyinle ilgili tahminim bir sıkıntım var. Çünkü gerek pa ilaçları gerek anksiyete ilaçları gerek baş dönmesi ilaçları hepsinde aynı yan etkiler var bu çok sinir bozucu.
Alıntı ile Cevapla
  #4  
Alt 25-08-2013, 11:46
ulaş62 ulaş62 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Kayıtlı Kullanıcı
DEPAM
 
Üyelik tarihi: Mar 2011
Mesajlar: 569
ulaş62 is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
hepepe´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
asıl sıkıntım anksiyete ve panik atak. hangi ilacı kullandıysam baştan aşağı mahvetti beni. Bazen forumda görüyorum bir kullanıcı "paxil 20mb kullanıyorum hiçbir farklılık hissetmedim faydası var mı bilmiyorum" yazmış. Hayretler içinde kaldım. Çünkü bu ilaç bırak bende günlük hayatı engellemeyi bildiğin tüm hayatımı mahvetti. Bünyeden bünyeye bu kadar nasıl fark ediyor anlamıyorum.

Beyinle ilgili tahminim bir sıkıntım var. Çünkü gerek pa ilaçları gerek anksiyete ilaçları gerek baş dönmesi ilaçları hepsinde aynı yan etkiler var bu çok sinir bozucu.
ilaçların fizyolojik ve düşünsel anlamda yan etkileri oluyor.ben yan etkilerinin zamanla yok olduğuna inanmıyorum.bence asıl doğru şu,zamanla o yan etkilere alışıyorsun ve seni rahatsız etmiyor artık.her soruna aynı cvp ı yazıyorum gibi gelebilir arkadaşlar.ama 15 yıl sora en ağırını yaşayıp bu hastalığın,sora yüzde 70 iyileşince ana tedavinin önemsememek yada kabullenmek olduğunu gördüm.çok yazı yazdım bu konuda forumda ama sanırım etkili olamıyorum.daha net ve kısa bi şekilde bi ara önemsememeyi,tek tedavinin bu olduğunu anlatmaya çalışacam.ama anlatmaya çalışmakta bi çlışma gerektiriyor..çünkü hepimiz farklıyız.sadece inanca yoranlar,doktorlardan artık nefret edenler bunun bi kader olduğunu kabul edenler ilaç karşıtları ilaç düşkünleri .......
Alıntı ile Cevapla
  #5  
Alt 25-08-2013, 17:46
cuneyt cuneyt isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Kayıtlı Kullanıcı
DEPAM
 
Üyelik tarihi: Jun 2013
Mesajlar: 219
cuneyt is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
hepepe´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Arkadaşlar Cipralex denedim olmadı, paxil denedim olmadı dün cymbalta'ya başladım o da aynı.

Hatta yıllar önce baş dönmesi ile ilgili bir ilaç kullanmıştım onda da benzer yan etkileri görmüştüm.

Yan etkiler şunlar; sabahın köründe kusarak uyanmak, aşırı mide hassaslığı ve bulantı, yüzde kuruluk, aşırı derecede batma ve ağrı, aşırı kafa zonklaması, kafa uğuldaması ve son olarak el ayak kontrolsüzlüğü.

Beyin ile ilgili hangi ilacı kullandıysam bu yan etkiler oldu bırakmak zorunda kaldım. İlacı ilk alırken 1-2 gün sabret geçer diyorlar ama ben hatırlıyorum 4-5 ay boyunca baş dönmesi ilacını yukarıdaki yan etkilerle birlikte kullandım. Var mı benim gibi başka kişiler. Ne önerirsiniz? Doktor terapi al o zaman dedi ama???
bence kullan ilaçları ben nisanda 3 kere pa yaşadım ilaçlara basladım iyi oldum yan etkilerini bende gördüm ama doktorum yan etki zamanla gecer dedi korkma
Alıntı ile Cevapla
  #6  
Alt 25-08-2013, 19:48
hepepe hepepe isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Kayıtlı Kullanıcı
DEPAM
 
Üyelik tarihi: Dec 2012
Mesajlar: 33
hepepe is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
ulaş62´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
ilaçların fizyolojik ve düşünsel anlamda yan etkileri oluyor.ben yan etkilerinin zamanla yok olduğuna inanmıyorum.bence asıl doğru şu,zamanla o yan etkilere alışıyorsun ve seni rahatsız etmiyor artık.her soruna aynı cvp ı yazıyorum gibi gelebilir arkadaşlar.ama 15 yıl sora en ağırını yaşayıp bu hastalığın,sora yüzde 70 iyileşince ana tedavinin önemsememek yada kabullenmek olduğunu gördüm.çok yazı yazdım bu konuda forumda ama sanırım etkili olamıyorum.daha net ve kısa bi şekilde bi ara önemsememeyi,tek tedavinin bu olduğunu anlatmaya çalışacam.ama anlatmaya çalışmakta bi çlışma gerektiriyor..çünkü hepimiz farklıyız.sadece inanca yoranlar,doktorlardan artık nefret edenler bunun bi kader olduğunu kabul edenler ilaç karşıtları ilaç düşkünleri .......
benimde en büyük korkum bu. yan etkiler zamanla geçer dediler 7-8 aydır geçmiyor. Özellikle beynimden geçen sapkın düşünceler beni umutsuzluga sürüklüyor. ama birde olayın diğer tarafından bakıyorum. çok ağır bir ders çalışma sezonu geçirdim. çok aşırı stresliydim. sınav acıklandı yeterli puanı alamadım tam sınırdayım. şu an 1 hafta içinde kontenjanlar acıklanacak o yüzden stres düzeyim en üst seviyede. inşallah bu yüzden bu düşüncelerim vardır. stres geçince bu sapkın düşüncelerim biterse çok mutlu olacağım tek dayanak noktam bu.
Alıntı ile Cevapla
  #7  
Alt 25-08-2013, 19:50
hepepe hepepe isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Kayıtlı Kullanıcı
DEPAM
 
Üyelik tarihi: Dec 2012
Mesajlar: 33
hepepe is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
cuneyt´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
bence kullan ilaçları ben nisanda 3 kere pa yaşadım ilaçlara basladım iyi oldum yan etkilerini bende gördüm ama doktorum yan etki zamanla gecer dedi korkma
bu ilaçların tamamı bende benzer yan etkileri yaptırdı o yüzden devam etmek istemiyorum açıkçası korkuyorum aklımı oynatacagım diye. biraz önce bir şey araştırdım b12 vitamin eksikliği depresyon ve pa yapabiliyormuş. benimde ailemde bu eksiklik var. ben hiç ölçtürmedim. umarım budur tüm sorunum. umarım bu eksiklik yüzünden yan etki oluyordur.
Alıntı ile Cevapla
  #8  
Alt 28-08-2013, 08:05
mangy mangy isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Kayıtlı Kullanıcı
DEPAM
 
Üyelik tarihi: May 2013
Mesajlar: 38
mangy is on a distinguished road
Standart

arkadaşım paxera en ağır yan etki yapan ilaç dedi benim doktorum. cerrahpaşada prof. bu ilacı 5 mg ile başlayın ve her dozun arasında 2 hafta verin kendinize. ben de yan etkileri herkesde göre aşırı ağır yaşıyorum evden çıkamaz hale geliyorum ama arada 2-3 hafta veriyorum yükseltirken hatta 1 ay verdiğim oldu daha iyi sonuç aldım. şimdi citoles cipralexin muadili 30 mg kullanıyorum. 25 e kadar azıcık yan etki yaptı 30 da aşırı sarstı çünkü niye biliyomusun 25 de yan etki yapmadı diye 4 gün sonra geçtim 30a. geri de dönmedim perişan oldum. daha 1 ay sonunda yeni azaldı yan etkilerim. geçmedi hala.
Alıntı ile Cevapla
  #9  
Alt 29-08-2013, 08:21
Erbay Erbay isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Kayıtlı Kullanıcı
DEPAM
 
Üyelik tarihi: Apr 2013
Mesajlar: 147
Erbay is on a distinguished road
Standart

hepepe ufak dozda prozac veya fontex denedinmi, ufak dozdan kastim 3-5 mg
Alıntı ile Cevapla
  #10  
Alt 01-09-2013, 22:21
hepepe hepepe isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Kayıtlı Kullanıcı
DEPAM
 
Üyelik tarihi: Dec 2012
Mesajlar: 33
hepepe is on a distinguished road
Standart

arkadaşlar bende şöyle bir durum var. kardeşim homosistüri hastası doğuştan. metobolizmik bir rahatsız. kendisi 4-5 aydır ağır psikolojik sorunlar yasıyor. doktora götürdük diğer rahatsızlıgı yüzünden oldugu ortaya cıktı. kullandıgı antidepresanları (paxera vb.) hemen bırakmasını istedi doktor. çünkü kan değerlerini mahvetmiş.

benimde kardeşimle bir çok ortak özelliğimiz var. onun kadar olmasa da rahatsızlıklarının bir çoğu bende de var. ama ben hiç tedavi olmadım homosistinüri ile ilgili. şu an düşünüyorumda bende bu kadar farklı ilaç bu kadar yan etki yaptıysa acaba bendede bu tarz farklı hastalıklar mı var da etkileniyor. Bir türlü işin içinden çıkamadım.

en son OKB teşhisi koyuldu bana. Acaba kendim mi kuruntu yapıyorum yoksa gerçekten de benzerlik mi var 1 hafta sonra belli olacak. Homosistein düzeyleri 10 gün içinde çıkıyormuş. Bakalım durum neymiş.

Konu hepepe tarafından (01-09-2013 Saat 22:23 ) değiştirilmiştir.
Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı



Bütün Zaman Ayarları GMT +2 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 11:15 .


Bu sitenin tüm hakları DEPAM'a aittir
Powered by vBulletin® Version 3.8.3
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Ayakkabı Modası